240
زنی در ولسوالی غورماچ ولایت بادغیس در شمال کشور غرب کشور چهار گانگی بدنیا آورده است.

این چهار گانگی در شب نخست سال نو هجری شمسی بدنبال آمدهاند
داکتران میگویند که وضعیت صحی مادر و هر چهار نوزاد کاملا رضایت بخش و خوب است.
این چهار گانگی در شب نخست سال نو هجری شمسی بدنبال آمدهاند. نوزادان شامل سه پسر و یک دختر هستند.
حدود سه ماه پیش، یک خانم در ولایت خوست چهار گانگی بدنیا آورده بود، پیش از این نیز زنی در ولایت لغمان همزمان چهار فرزند، سه پسر و یک دختر به دنیا آورده بود.