خانه » حریم خصوصی

حریم خصوصی

توسط bokhdi

سیاست حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در خبرگزاری بخدی

اصول حفظ اطلاعات و حریم شخصی کاربران برای خبرگزاری بخدی بسیار مهم است. در این سند اصول این سیاست توضیح داده شده است.

محتویات سند

اطلاعات را که شما در هنگام ارسال خبر، خبرنامه، شرکت در گفتگوهای زنده و یا دیگر موارد در خبرگزاری بخدی ثبت می نمایید، خبرگزاری بخدی متعهد به حفظ این اطلاعات مطابق قانون حفظ اطلاعات شخصی اتحادیه اروپا سال 2016 است.

مطابق سیاست حفظ اطلاعات و حریم خصوصی، خبرگزاری بخدی این حق را ندارد که اطلاعات شخصی شما را با فرد، افراد و یا شرکت های حقیقی و یا حقوقی به اشتراک بگذارد. این اطلاعات ممکن شامل نام، تخلص، تاریخ تولد، نشانی ایمیل، نشانی پستی، شماره تلفن یا موبایل باشد.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

خبرگزاری بخدی دسترسی کارمندان خود به اطلاعات شخصی شما را محدود کرده و فقط کارمندانی که مستقیما در بخش تخنیکی ویب سایت خبرگزاری مصروف هستند به این اطلاعات دسترسی دارند.

تمام تلاش ما این است که به شما این تضمین را بدهیم كه از اطلاعات شخصی تان تحت بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده خواهد شد.

مدت زمان استفاده از اطلاعات شخصی

خبرگزاری بخدی تا زمانیکه نیاز بداند اطلاعات شخصی شما را در بخش مربوطه نگه می دارد.

سایت های لینک شده

سایت خبرگزاری بخدی ممکن است با سایت های دیگر “سایت های لینك” پیوند داشته باشد. سایت های لینك شده تحت نظارت خبرگزاری بخدی نیستند و این خبرگزاری در مورد آنها مسئولیتی ندارد.

شما باید توجه داشته باشید، اطلاعات شخصی كه برای سایت های لینك می فرستید،‌ تحت نظارت خط مشی حریم خصوصی خبرگزاری بخدی نخواهد بود و ما جداً توصیه می كنیم كه نسبت به سیستم حفظ حریم خصوصی و سیاست های امنیتی آنها اطلاع حاصل كنید.

کوکی ها

خبرگزاری بخدی در حال حاضر از روش ایجاد کوکی ها استفاده نمی کند، این به این معناست خبرگزاری بخدی در حال حاضر قادر به جمع آوری همان حجم کوچکی از اطلاعات که در باره ارجحیت های اینترنیتی شما می گردد، نیست.

به شما اطمینان می دهیم که نشانی اینترنتی (IP address) شما نیز در خبرگزاری بخدی قابل رویت و پیگیری نیست.

تغییرات در این سند

خبرگزاری بخدی حق دارد در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن این سند و یا سیاست نامه تغيير ايجاد کند. اگرچه سعي ميشود از طريق ايميل کليه کاربران از تغييرات مطلع شوند ولي کاربران موظف اند با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع گشته و در صورت مخالفت با آن ، درخواست قطع سرويس خود را نمايند و یا از سایت خبرگزاری بخدی خارج شده و به آن مراجعه نکنند. در غير اين صورت تمام پيامد هاي احتمالي آن بر عهده کاربران خواهد بود .

تازه‌ترین رویدادهای خبری (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، صحی و ورزشی) افغانستان و جهان از خبرگزاری
 

مطالب مهم

اخرین خبرها

تمامی حقوق برای خبرگزاری بخدی محفوظ می باشد