خانه » در باره ما

در باره ما

توسط bokhdi

خبرگزاری بخدی یک رسانه غیردولتی، غیر حزبی و مستقل است که تلاش می کند اخبار و اطلاعات را به طور بی طرفانه در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

تا ماه اسد/مرداد 1400 تمامی کارمندان و پرسونل خبرگزاری بخدی با مرکزیت کابل و خبرنگارانی در چندین ولایت در داخل افغانستان فعالیت می کردند، پس از سقوط دولت افغانستان و حاکمیت طالبان، بیشتر خبرنگاران این خبرگزاری مجبور به ترک کشور شدند.

در حال حاضر این خبرگزاری با همکاری تعدادی از خبرنگاران در داخل افغانستان و شماری از خبرنگران در تبعید وارد مرحله جدیدی از فعالیت خود شده است.

خبرنگاران در تبعید مجموعه از خبرنگارانی هستند که به اجبار مجبور به ترک افغانستان شدند و در کشورهای مختلف مصروف فعالیت با خبرگزاری بخدی هستند.

ما اخبار را بدور از تعصبات قومی، سمتی، زبانی، دینی و حزبی تهیه و در اختیار میلیون ها مخاطب خود در سراسر دنیا قرار می دهیم و همچنان زمینه دسترسی مخاطبان و کاربران را به موضوعات مختلف در صفحات جداگانه به دو زبان فارسی و انگلیسی فراهم می کنیم.

خبرگزاری بخدی اخیرا صفحات دیگری از جمله خبرنگاران در تبعید، تاریخ نگار، مقاله و تحلیل، رسانه ها، بیشتر بدانیم، گرافیگ و اخبار کوتاه را راه اندازی کرده است و ضمنا صفحه ارسال خبر به ما نیز تریبیونی است که شما می توانید از آنچه در محل زندگی، کار و یا تحصیل شما می گذرد را از طریق ما با میلیون ها مخاطب و کاربر شریک نمایید.

شما می‌توانید از طریق ایمیل آدرس ذیل با خبرگزاری بخدی به تماس شوید.

info@bokhdinewsagency.com

تازه‌ترین رویدادهای خبری (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، صحی و ورزشی) افغانستان و جهان از خبرگزاری
 

مطالب مهم

اخرین خبرها

تمامی حقوق برای خبرگزاری بخدی محفوظ می باشد