خانه » شرایط و مقررات استفاده از خبرگزاری بخدی

شرایط و مقررات استفاده از خبرگزاری بخدی

توسط bokhdi

شرایط و مقررات استفاده از خبرگزاری بخدی

اگر شما از محتوای خبرگزاری بخدی استفاده می کنید و یا قصد نشر محتوای این خبرگزاری را در رسانه های دیگر و یا شبکه های اجتماعی دارید، مشمول شرایط و قواعد ذیل می گردید.

استفاده از هر گونه متن، عکس، ویدیو، صدا، و طرح خبرگزاری بخدی به شما مجاز است، مشروط بر اینکه حق کاپی رایت را رعایت نمایید.

حق کاپی رایت به این معنا است که شما باید با ذکر منبع (خبرگزاری بخدی) اقدام به نشر موارد ذکر شده نمایید و یا هم با پرداخت وجه تعیین شده، حق استفاده از محتوای خبرگزاری بخدی را بدست آورید.

در صورت که قانون کاپی رایت را شما به هر دلیل نقض نمایید، خبرگزاری بخدی این حق را برای خود محفوظ می داند که به مراجع با صلاحیت مربوطه از شما شکایت نماید.

لطفا در هنگام استفاده از محتوای خبرگزاری بخدی باید این مورد را در نظر بگیرید که ممکن شما از جانب حکومت، سازمان، فرد و یا افرادی مورد خطر قرار بگیرید.

اگر سوالی در مورد استفاده از محتوای خبرگزاری بخدی دارید لطفا با ما تماس بگیرید.

استفاده از لوگوی خبرگزاری بخدی

خبرگزاری بخدی حق استفاده از لوگوی بخدی را فقط برای خود محفوظ می داند و حق استفاده آن را برای هیچ نهاد و یا فردی نمی دهد.

هیچ کس حق استفاده سوء از لوگو، طراحی و نمادهای مربوط به خبرگزاری بخدی را ندارد.

در صورت استفاده از لوگو، طرح، گرافیک و اسم خبرگزاری بخدی بر محتوای که منبع آن این خبرگزاری نباشد سوء استفاده تلقی می گردد و پیگرد قانونی در پی دارد.

خبرگزاری بخدی قادر نیست که ابعاد پیگردهای قانونی و خسارات احتمالی  که ممکن شامل حال فرد یا افراد متخاطی گردد را پیشبینی نماید. این موضوع بستگی به شرایط، قوانین و حوزه قضایی دارد که فرد یا افراد خاطی در آنجا مقیم و یا زندگی می کنند.

 

تازه‌ترین رویدادهای خبری (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، صحی و ورزشی) افغانستان و جهان از خبرگزاری
 

مطالب مهم

اخرین خبرها

تمامی حقوق برای خبرگزاری بخدی محفوظ می باشد