253
ساختمان فرماندهی ولسوالی بلخ ولایت بلخ چاشت (روز یک شنبه، ۱۶ جوزا) هدف حمله موتر بمب گذاری شده قرار گرفته است.
یونس استانکزی ولسوال بلخ گفته است که این انفجار ناشی از یک تانک پر از مواد انفجاری بوده است.
این تانک بمب گذاری شده در ورودی ساختمان فرماندهی پولیس انفجار کرده است.
طبق گفته های استانکزی در اثر این انفجار ساختمان فرماندهی پولیس ولسوالی بلخ تخریب شده است.
ولسوال ولسوالی بلخ گفت که این انفجار تلفات در پی دارد اما شمار دقیق آن در دست نیست.
شاهدان رویداد میگویند که انفجار به حدی نیرومند بوده است که صدای آن در شعاع چند کیلومتری شنیده شده است.
خبرگزاری بخدی